即時港聞

【Emily Online】遭建制群組傳「飲花酒」 楊彧:嚇一跳得啖笑 (21:15)

近年假新聞滿天飛,唔少政界人士都身受其害。話說深水埗區議會主席楊彧喺FB出post,話建制群組流傳影片,指控佢喺台灣「飲花酒」、用公帑吃喝玩樂,佢就澄清「唔係短頭髮戴眼鏡眼細細男性就係我嚟嘅,咁攪(搞)法全香港應該有好多個楊彧」。

Emily睇過段短片,片中男子同一大班人食飯,其間有一個性感女郎助興,片中男子雖然同楊彧一樣都係眼細、戴眼鏡,但其實兩人唔太似樣,阿彧個樣比較斯文。阿彧就忍唔住喺facebook話,自己睇到條片,當堂嚇一跳,然後得啖笑,又呻自己今日(18日)好忙,先去勞工處幫街坊追討欠薪,又參觀口罩工場、同其他區議員開會,到下晝4點都未食晏,仲要特意澄清呢件事。

阿彧向Emily講,建制群組傳播得好快,佢又呼籲,唔好再用假新聞去詆譭佢同其他人。阿彧又笑住話自己「真係好鐘意玩女」,講緊係佢14個月大嘅囡囡呀。

其他報道:中方禁美三大報港澳採訪 記協促港府保障外國記者在港工作

其他報道:涉爆炸品案被捕時腿部骨折 29歲程式設計師續還押

其他報道:中方禁美三大報在港採訪 香港外國記者會:一國兩制被蠶食

相關字詞﹕假新聞 楊彧 飲花酒 編輯推介

上 / 下一篇新聞