即時港聞

【Emily Online】武漢解封 港駐武漢辦主任多「四了」未回家 (19:45)

新型冠狀病毒疫情下,武漢1月23日封城,到星期三(8日)終於解封喇。一直留守嘅香港政府駐武漢經濟貿易辦事處(駐武漢辦)主任馮浩賢(Vincent)仲未返香港,今日(10日)再喺facebook報告情况,話好多老友問佢點解仲唔返香港,佢回答話「把辦公室的事情交代好,把一些需要協助的人都安頓了,我便回家,相信應該快了」。

回看武漢封城近80日,Vincent話真係唔知點樣捱過去,尤其係2月中武漢維持生活的店舖都閂咗,情況好困難。佢又話,駐武漢辦嘅幾個香港同事,「好似變了一部不能停下來的機器一樣,隨(除)了吃飯睡覺,就是不停去『救火』」;到3月就係協助搞包機送滯留港人返香港。佢話,呢段時間幸運嘅係,辦公室連本地員工20幾人,冇一人「中招」感染新冠病毒。

不過,Vincent唔敢鬆懈,為辦公室重開做足防疫安排,如將寫字樓徹底消毒、安排所有同事輪班返工。佢話,即使返香港都會守規矩,一入境就會遵守「隔離令」同交唾液樣本做檢測,絕唔會為醫護添煩添亂。

Vincent喺武漢未封城前已身處當地,至今3個幾月有咩變咗?佢話結論係「四了」:「頭髮長了」、「血壓高了」、「皮膚差了」、「體重輕了」。不過佢覺得,親歷災劫,生離死別,「如何看自己,如何看世情,個人還是有更深的體會」。

新冠肺炎 相關報道:

本港增16宗新冠病毒確診 1患者與酒吧個案相關15人曾外遊

檢疫中心明起推「10+4」安排 入住第9天檢測病毒按情況決定返家隔離

確診警長情況危殆 醫管局:高濃度氧氣無效需插喉 已提供抗病毒藥物

疫戰100天 世界變了

相關字詞﹕抗疫新階段 新冠肺炎 新冠病毒 新型冠狀病毒肺炎COVID-19 新型冠狀病毒肺炎 新型冠狀病毒疫情 新型冠狀病毒香港 2019冠狀病毒病 武漢 封城 馮浩賢 編輯推介

上 / 下一篇新聞