體育

伍家朗失巴奧資格感無奈 謝球迷鼓勵未言休

【明報專訊】香港羽毛球代表伍家朗昨宣布,自己篤定緣盡今夏的巴黎奧運,他感言人生就是盡了力也不代表一定會獲得相應的回報,「大概這就是生活上的無奈」,但強調現階段未言休。

年屆29歲的港羽大師兄伍家朗,上屆於東京奧運男單分組賽受黑色球衣風波影響,最終未能出線淘汰賽。近年受傷患困擾的他,表現亦未如巔峰時期。目前他世界排名位列26,肯定未能獲得足夠積分取得巴黎奧運資格。

伍家朗表示:「喺度正式宣布今個夏天將無緣參加我嘅第三次奧運會。喺成個爭取奧運資格嘅過程參加咗好多比賽,當中遇到咗好多困難,每個困難我都想盡辦法去克服,但人生有時唔係你盡咗力就一定會有相應嘅回報,大概哩個就係生活上嘅無奈。」他亦不忘感謝沿途支持他的家人、朋友及球迷,並感激球迷對他的鼓勵信息,為未能取得理想結果感抱歉;他又同時回應討厭他的球迷,「我都要好多謝你哋同我訓練EQ,你哋令我學習點樣處理抨擊,哩樣嘢唔只對我打波,對我將來嘅生活都受用不盡」。

不過,伍家朗亦強調不會因失落奧運資格而結束職業球員生涯,「所以我喺度要同我嘅真粉同haters講,唔洗擔心,未來依然係會喺球場上見到我㗎」。

上 / 下一篇新聞