港聞

港聞二

指每次最後一刻求助 Mark Simon批李宇軒「唔識做人」

【明報專訊】陳梓華昨供稱時提及,李宇軒臨近2019年區議會選舉時,向他求助指欠資金辦監選團。Mark Simon知道後最終向李匯款50萬元,事後也大讚監選團,但不滿李「每一次都係最後一刻」才求助,批評李「唔識做人」;黎智英向陳問及李宇軒是否「港獨派」,陳回答「相信應該唔係」。

陳憶述,2019年11月李宇軒聯絡他,稱要為區選辦監選團,但尚欠25萬元資金。陳明白李欲暗示他找黎智英或Mark Simon幫助,陳遂幫忙轉達,Mark Simon聽後大感興趣,連番追問詳情。及後,陳將監選團的政客名單交給Mark Simon,對方注意到英國上議院議員奧爾頓勳爵(Lord David Alton),並表示會「大力支持」,最終向李匯款50萬元。陳稱「畀咗嗰double(雙倍)最尾」,事後他稱讚李「好犀利」。

「老細有錢 唔代表贊助任何人」

同年11月底至12月初,陳與Mark Simon於沙田一酒店見面。Mark Simon大讚監選團,又稱很多「民主人士」會聯絡他或黎智英「尋求金錢上嘅幫忙」,但是「我老細(黎)好有錢,唔代表佢任何人都要贊助」。不過,Mark Simon不滿李「每一次都係最後一刻搵人幫手」、「佢唔係好識做人」,希望陳能夠從中協調。

同年12月,李致電陳,表示準備去美國見政要,但李擔心「飛咗過去一個人都見唔到」,希望藉Mark Simon聯絡時任美國參議員斯科特(Rick Scott)。於是陳致電Mark Simon,透露李的訪美行動,並稱李考慮將一份制裁名單交給美國官員。Mark Simon表示會安排會面。陳在庭上確認該份制裁名單為《香港侵害人權及民主者簡介》。

陳又透露,他很少向黎智英提到李宇軒。其中幾次為黎問及李宇軒與李柱銘、陳方安生會面一事、黎問李宇軒是否「港獨派」,以及黎認為應該由陳去聯合國作游說,問陳「點解讓畀人哋」。

(黎智英案)

相關字詞﹕Mark Simon 串謀勾結外國或者境外勢力危害國家安全罪 2019年區議會選舉 李宇軒 陳梓華 黎智英案 港區國安法

上 / 下一篇新聞