港聞

港聞二

【Emily】鄉局高球場搞賽跑 劉業強:不同意用嚟建屋

【明報專訊】新界鄉議局噚日喺粉嶺高爾夫球場(舊場)搞賽跑活動,政府已收回呢幅地,部分會規劃嚟建屋。身兼行會成員嘅鄉議局主席劉業強借題發揮,話唔同意將土地建屋。佢話當初2018、2019年時政府唔夠地建樓,好多人提出收球場建屋,話佢覺得有人係「搞分化」,但𠵱家社會要「由治及興」,而「興」係要講和諧啲發展,佢相信政府應可作出更明智決定。

劉業強又話唔少當年支持收地嘅朋友開始後悔。佢話高球會早前搞嘅多項大型賽事,包括LIV Golf等國際賽都好熱鬧,認為高球場土地較適宜做康體及保育用途,令高球活動可以普及化及盛事化。佢話政府收咗球場部分用地,少咗8個球洞,雖仍可辦比賽,但已難再舉辦更多大賽。

話有當年支持收地朋友後悔

鄉議局噚日於球場舉辦「新界馬拉松2024」活動,逾5000人參與,包括多名立法會議員,反對收地嘅香港哥爾夫球會會長郭永亮都有現身。

發展局:無損餘下用地辦國際賽

發展局就回應,土地選項各有利弊,唔會有無痛選擇,唔能夠純粹因有意見提出其他選項,就隨便放棄。發展局又話,政府只收回高球場當中嘅32公頃土地,「經驗告訴我們這無損餘下約140公頃的用地舉辦國際賽事」,又話政府會保留部分用地作休憩用途,可以按需要作為球賽嘅後勤用地。

上 / 下一篇新聞