娛樂

MIRROR王智德發文稱寸步難移 「郁怕被放大 唔郁怕大家擔心」

【明報專訊】MIRROR紅館演唱會7月28日發生嚴重墜屏意外,導致兩名舞蹈員李啟言(Mo)與張梓峯受傷,12名成員即時停工兩個月調整情緒。傳12子本月復工,昨日成員王智德(Alton)在MakerVille發聲明後在社交網發文,上載坐在舞室內的照片,寫道:「最近唔係一段容易嘅日子,並唔係想刻意地消失,而係因為有種寸步難移嘅感覺,郁又怕被放大,唔郁又怕大家擔心,唯一可以做嘅,就係保持正念,好好照顧好自己,先可以再照顧其他人。」他表示在照顧人及被照顧的同時,深深明白那種有口難言感覺,大家支撐着大家時,有種照顧叫做「耐心」同「耐性」。他們都相信要令一切變好,是需要時間,之後好多事需要大家分工合作,只要每粒齒輪都做好,他們可以一齊大步向前。他說:「有一位同事講過其中一句說話『要耐性、要努力、要善良』,做到,就已經好好。」

相關字詞﹕王智德(Alton)

上 / 下一篇新聞