即時港聞

曾偉雄稱紀律部隊回歸後續用英式步操口令僅屬過渡安排 值得研究改用中式做法 (10:21)

多個紀律部隊據報將陸續轉用中式口令,警務處前處長曾偉雄今早(8日)在會展投票後接受明報查詢時表示,英式口令及英式步操只屬過渡安排,認為值得研究改用中式做法,亦明白為何當局覺得有此需要。

曾偉雄解釋:「一國兩制原本構思先給50年,之後再從長計議,呢個原來辦事方式都係喺50年裏面,無人話你50年唔變,亦無人講過50年之後唔變」。

曾偉雄表示,口令及步操體現紀律,「不會說某種步操或口令紀律特別好,或者特別不好」。被問及有關改變是否形式主義,曾偉雄並不認同,「形式主義係以前係咁,我就一定要係咁,呢個邏輯上有啲問題,因為我們不斷進步,除非新口令或步操本質上有差異、唔係咁好,先可以咁講。」

鄧竟成:若有理由改變 市民會贊成

另一名前警務處長鄧竟成稱不清楚改動細節,但認為「如果有理由,作為市民大家都應該贊成」。

鄧竟成相信任何地方、政府及社會都要因應社會環境及情況的改變與時並進,認為最重要讓市民明白原因,政府要與市民溝通,爭取市民認同。

相關字詞﹕編輯推介 曾偉雄 中式口令 紀律部隊

上 / 下一篇新聞