即時港聞

新冠疫情|批高官疫下去百人生日會 市民:只許官員聚會 不許百姓堂食 (17:15)

多名高官及立法會議員疫下出席港區人大代表洪為民的百人生日會,不少市民今早(7日)致電港台節目《千禧年代》表示不滿,以下為市民心聲節錄:

張先生:當全世界喺度抗疫,你喺度搞啲咁嘅聚會,仲除晒口罩喺度唱歌,唔係話要指摘高官名人,就算普通市民都係唔啱,唔應該畀市民睇到,只許高官名人聚會,不許黎民百姓堂食。

袁先生:英國好多官員犯錯都要辭職,香港冇呢啲問責,(官員)都唔辭職唔問責。

梁女士:生日年年有,點解要咁鋪張、要請咁多政府官員?香港要廉潔,嚟一嚟又要做人情;你係人大,更加要廉潔、更加要低調。

陳先生:我係小食店老闆,早前因為顧客未有掃安心出行而被罰停業14日,食客亦被罰5000蚊,今次事件發現,原來香港政府縱容高官,無法無天,我宜家心情好忐忑,真係無語問蒼天。

新冠疫情 相關報道:

14官赴百人派對 徐英偉送檢疫 區嘉宏蕭澤頤等到賀人代洪為民 林鄭:失望

高官赴百人宴 資深AO嘆「唔知咩叫做官」

徐英偉出席生日會後須隔離 葉劉淑儀:行為疏忽 肯定影響政治前途

區嘉宏稱入竹篙灣檢疫中心隔離 向市民道歉

梁君彥:19立法會議員曾出席洪為民生日會 陸瀚民、陳仲尼、邱達根及洪雯須隔離 下周三大會暫如期舉行【附19人名單】

相關字詞﹕新冠疫情 新冠肺炎 確診 新冠肺炎香港 新冠肺炎檢測 新冠病毒 新型冠狀病毒 新型冠狀病毒肺炎COVID-19 新型冠狀病毒肺炎 新型冠狀病毒香港 洪為民生日會 編輯推介

上 / 下一篇新聞