即時港聞

袁國勇談移民潮:不應因動亂放棄香港 最重要持守真相、不容忍貪污 (17:53)

本港近年出現移民潮,政府專家顧問、港大微生物學系講座教授袁國勇今早(13日)出席電台節目時,突然主動談及移民潮,說不認為「唔開心就要走」,又認為香港仍有希望,不應因為過去兩年的「動亂」而放棄香港這個地方。

袁國勇出席商台節目《政經星期六》時,主持人稱每次專家提出建議,總是有人反對,例如袁國勇建議記錄行蹤,政府推「安心出行」後外界擔心私隱問題;袁國勇倡設「疫苗護照」,有人認為會失去自由,問他有何感受。袁國勇回應時先表示,經常跟同事、學生說真相最緊要,之後話鋒一轉談及移民潮。

袁國勇說:「有啲人話『我要移民呀,我要點點點呀』,我就話,其實係咪真係一定要唔開心就要走?我覺得唔係,最緊要真係要持守真相、講真相,絕對唔可以容忍任何貪污,只要香港每一個人都係咁做,加埋我哋每日好忠心做好每日應該做嘅嘢,好好持守我哋嘅崗位,我覺得香港係有希望㗎,唔應該因為有過去嗰兩年嘅動亂、各方面嘅嘢,就令到大家放棄呢個地方。呢個係我哋出世嘅地方,呢個地方幫我哋成長,我哋係呢度搵到我哋理想、搵到我哋嘅生活,點解我哋要走呢?」

相關字詞﹕袁國勇 移民 編輯推介

上 / 下一篇新聞