即時港聞

迷你倉大火死因庭|時昌迷你倉時景恒:對報警求助信心不大 否認指示盡量勿報警免外界知起火 (15:03)

九龍灣淘大工業村迷你倉2016年四級大火,兩名消防員殉職,死因研訊今(7日)繼續傳召時昌迷你倉創辦人時景恒作供。事主家屬一方質疑,時景恒為免外界得知迷你倉着火,所以指示下屬盡量不要報警。時景恒強調絕無此事,「我使咁多錢做晒上市、做compliance(合規),就算火燭我唔驚㗎,都係不幸,唔係我錯」。他亦透露,早年在加拿大遇上車禍報警,「好耐先有人聽」,所以對報警求助的信心不大。

根據消防處事後撰寫的調查報告,時昌迷你倉的1樓、4樓及6樓倉庫擺放油漆、風煤樽和壓縮氣樽等。時景恒表示,員工一般要留意從事裝修業的租戶會否存放危險品,他曾揭發有租戶擺放風煤樽,隨即將對方列入黑名單。

首日起火的2016年6月21日,時景恒與區域經理黃家晉及助理物業經理呂國榮溝通應對。他在庭上承認,當時沒有向下屬查問火勢的大小,「我對火認識唔係好深」,可能判斷有誤。但他強調已兩度指示呂國榮報警,「係佢(呂國榮)話要去現場睇吓先,我就好㷫,當然即刻報警,仲睇咩呢?」他形容,呂國榮的性格「比較笠」,語氣看來不太願意報警。

庭上披露,最先起火的3樓迷你倉,是由仿製澳洲原廠用料的內地物料建造。在事主家屬一方的盤問下,時景恒稱「目測來講」對內地物料有信心,又稱香港大部分迷你倉由內地物料建成。

迷你倉大火死因庭 相關報道:

時昌迷你倉創辦人仍責下屬未即時報警 「早少少報警好多人命運會唔同」(10月6日)

助理消防區長稱救火困難 「唔係一個火場,係好多火場同時發生」10月6日

消防隊目搜橫巷膝碰氧氣樽 揭張耀升倒地失知覺(10月5日)

消防總隊目入火場搜救張耀升 皮膚熱至刺痛 形容「入職以來最高溫火場」(9月29日)

張耀升多次折返火場橫巷終走失 拍檔欲折返尋人終放棄 庭上痛哭「當時我真係好驚」(9月28日)

相關字詞﹕迷你倉大火死因庭 迷你倉大火 時昌迷你倉 時景恒 編輯推介

上 / 下一篇新聞