即時港聞

患肌肉萎縮症10歲童將進行脊柱手術 最愛曼聯母盼C朗親自鼓勵 (19:52)

脊髓性肌肉萎縮症(SMA)患者、10歲的吉吉因爲脊柱側彎嚴重,壓住肺部令肺功能變差,急需在9月27日進行脊柱手術。吉吉是足球迷,最愛曼聯及球星C朗拿度,盼有朝一日可行走甚至踢波。吉吉母親爲鼓勵兒子,拜託朋友代爲聯絡曼聯及C朗拿度,盼愛兒手術前獲得偶像的祝福,不少市民響應幫忙。

吉吉母親吳太對本報稱,吉吉半歲開始大病,其後確診SMA第一型,頸部乏力,不能轉身。目前他只可坐輪椅,需戴呼吸機及以胃造口進食。今年初他覆診,發現脊椎病情惡化,「屈曲到80幾度」,有一邊甚至壓住肺部。吳太解釋,由於吉吉肺部已較弱,做手術須全身麻醉,風險甚高。

吉吉行動不便,看電視成爲主要娛樂,自小學一年級便熱愛看足球卡通片,「我哋畀佢睇《足球小將》,睇完卡通片,可能睇電視、體育消息報道足球,佢好鍾意睇,見到入波會哎呀咁叫」。吳太說,吉吉很想踢波,「雖然知道無可能,但我哋會鼓勵佢。佢有問我幾時行到,行到可唔可以踢波,我哋會畀希望佢」。

上月中,吳太爲鼓勵吉吉,找朋友寫信給曼聯,盼得到曼聯及C朗拿度鼓勵,在吉吉手術前給他驚喜,最終獲曼聯領隊蘇斯克查電郵回覆,文中稱知道吉吉有病很傷心,希望吉吉及家人加油,一切順利。

吳太再在Instagram及YouTube等發布吉吉的影片,盼C朗拿度親自鼓勵吉吉,「知道係奢望,我有同吉吉講,C朗followers有3.4億啊!不過作爲媽媽好想嘗試,希望帶來希望。估唔到最後有咁多人一齊tag,我哋已經好感動!」

相關字詞﹕脊髓性肌肉萎縮症 曼聯 C朗拿度 編輯推介

上 / 下一篇新聞