即時港聞

迷你倉大火死因庭|迷你倉經理否認叫下屬「等埋我先報警」 認僅憑語氣假設火勢不嚴重 (15:57)

九龍灣淘大工業村迷你倉2016年發生四級大火,參與撲救的高級消防隊長張耀升及消防隊目許志傑殉職,案件今(7日)於死因庭續審。時昌迷你倉職員早前供稱,上司呂國榮要求等他返回公司才報警,惟呂國榮今否認,又稱當時以為倉內火勢並不嚴重,「可能係小火,會自己熄滅」,毋須驚動警方及消防人員。在死者家屬的大律師盤問下,呂國榮反問:「唔通我叫佢(下屬)唔報警,佢真係唔報警咩?」9月8日報道:維修工:迷你倉冷氣間中短路跳掣 經理:曾商救火否終返辦公室工作

涉事迷你倉於2016年6月21日起火。事發當日早上,時昌迷你倉助理物業經理呂國榮原本前往另一區工作,途中收到下屬黃家晉致電。他稱黃家晉的語氣平淡,「只係話(淘大工業邨)3樓有火,唔知係大火定細火」,呂國榮沒有查問詳情,便趕去涉事迷你倉。不久,他收到第二通電話,黃家晉稱火勢已熄滅。呂國榮強調在兩通電話中,無人提過要報警。

代表死者家屬的大律師曾藹琪指出,呂國榮僅基於下屬的語氣,就假設火勢不嚴重,呂國榮同意說法,「如果佢(下屬)描述得好啲,當然要逃離現場去報警」。呂國榮強調,他當時未抵達迷你倉,「我唔喺第一身現場,同事直接目睹現場,唔通我叫佢唔報警,佢真係唔報警咩?」他重申沒有阻止下屬報警,「我有叫佢等埋我,無叫佢等埋我先報警」,又稱街邊的垃圾桶不時冒煙,但正常人不會報警處理。

庭上展示一份2016年1月的巡倉報告,顯示淘大工業村3樓至7樓欠缺「貓頭鷹燈」(應急照明燈)。呂國榮解釋,該處有間隔改動工程,可能影響照明系統。

迷你倉大火死因庭 相關報道

迷你倉經理:上司建議滅火筒救火 稱「等埋我先報警」(9月6日)

VR顯示倉內多條橫巷狹窄 兩死者遺孀稱丈夫生前健康良好(9月3日)

閉路電視片段見3樓冷氣機先起火 張耀升遺孀離港不出庭作供(9月2日)

兩消防殉職死因聆訊今展開 首用電子證物技術(9月1日)

相關字詞﹕迷你倉大火死因庭 迷你倉大火 淘大工業村 時昌迷你倉 死因研訊 編輯推介

上 / 下一篇新聞