即時港聞

父涉強姦女兒罪脫 事主疑遭教唆改口供:祖母送禮要求庭上詐傻扮懵 (18:15)

少女約4年前疑遭父親強姦及非禮,她在案件開審前被母親帶往深圳,一度缺席聆訊,其後在作供時改稱性侵一事純屬虛構,父親最終脫罪。涉案父親涉與4名親屬指示少女改口供,被控串謀妨礙司法公正等罪,案件今(21日)在高等法院續審。少女供稱,其祖母在她回港後,多次叫她上庭作供時「詐傻扮懵」,又多次給她金錢和送禮,少女表示「盲嘅都知佢想做咩啦」。

被告為事主X的父親(44歲)、母親(42歲)、祖母(67歲)、叔父(39歲)及祖父(65歲)。

X憶述,2018年10月20日,即案件開審前5天,母親到收押所探望父親,回家後說「你阿爸叫我哋快啲返大陸,唔好上庭」,X和弟弟被母親帶往深圳居住,至11月4日才回港,其後案件需重新排期審訊。

回港後,祖父、祖母和叔父多次給X現金,叫她上庭不要說真話,其中叔父曾叫她上庭時「啲妝有幾濃就化幾濃,啲衫有幾暴露著幾暴露,著高跟鞋,玩串個party佢」,令法官對其印象差,不相信其證供,幫父親脫罪。

X又稱,有一次她跌倒受傷,祖母借機叫她扮傻,扮失憶;祖母之後又送她新手機,X說「盲嘅都知佢想做咩啦,不斷獻殷勤,大家都知咩事啦」、「想收買我,反正係幫到佢個仔,救我所謂的爸爸出獄」。

相關報道:父涉強姦女兒罪脫 疑與妻等4親友教唆事主改口供 控串謀妨礙司法公正(7月12日)

相關字詞﹕串謀妨礙司法公正 強姦 編輯推介

上 / 下一篇新聞