即時港聞

七一|有市民嘆香港「衰過朝鮮」 外出不敢帶牙籤指甲鉗 (15:19)

今日(7月1日)是香港回歸24周年,港島銅鑼灣、灣仔一帶有市民穿黑衣。

李先生:在崇光百貨附近逛時被警員截查,截查後到「黃店」用餐;自己的行為「係代表我自己仲未放棄」,被截查亦不感害怕,「我哋又無犯法,行街咋嘛」。

黃小姐:國安法實施後,感到香港「衰過朝鮮」,但不會感灰心,「堅持做好自己就好」。

帶同印有「香港真係好靚」水樽的李先生:國安法下紅線處處,儼如「紅海」,往年一直也有參與七一遊行,今年即使封鎖維園,也想到附近行街,反問「係咪連行街嘅自由都冇」,又稱「出得嚟就預咗佢查」,自己連牙籤、指甲鉗也不敢帶。

57歲李先生:自己家中有20多件黑衫,天天穿,今天穿是為「表達到運動嘅初心,代表運動未完」、「如果大家都一齊著黑色衫,黐多啲貼紙,啲同路人會睇到」。

58歲麥先生:希望「支持吓」,「其實都驚㗎,言論自由就少咗,都驚講錯嘢呀。其實(穿黑衣)效果都唔大,不過想畀香港政府知道,仲有人支持民主自由」。

曾先生:自國安法後香港已變成「一國一制」,不滿當局仍試圖誤導市民仍為「一國兩制」,又稱自己只是來行街,不怕被截查或檢控。

七一 相關報道:

七一|警銅鑼灣截查市民

七一|李家超:社會政治局面恢復穩定 香港有條件從低谷反彈

七一|警方封維園足球場中央草坪【短片】

相關字詞﹕七一 回歸 七一回歸 編輯推介

上 / 下一篇新聞