即時港聞

反修例兩年|6.12兩年旺角市集派口罩 取口罩市民:香港人仲喺度,仲未想放棄 (15:30)

今天(12日)是反修例6.12衝突兩年,旺角有市集舉行派「黃廠」及「公義」口罩行動,下午2時吸引十數人排隊領取。有取口罩市民稱「攞一個口罩動作可能好微細,但好似(播)一粒種子咁,有啲嘢之後時間會話畀你聽」。

下午1時許,旺角Yeah爐市集有職員開始派發口罩,一款是灰黑色口罩,另一款印上聖經阿摩司書5章24節經文「惟願公平如大水滾滾,使公義如江河滔滔」。最初只得數名取口罩者,近下午2時取罩的人愈來愈多,有近10多人排隊。

30多歲的李先生在Instagram上得知派口罩活動,今日特意前來取口罩,又購買了一把雨傘及一副啤牌。他稱兩年前的6月12日他因工作在身未能出席反修例的示威活動,時至今日,大家已轉型,不會硬性表態,要變通。「你對於嗰件事,覺得鍾意,支持就去做,唔知將來仲可以做幾多,今日仲可以做時,做得幾多得幾多」。他又認為「好多嘢做咗都唔知有冇用,係做咗出來互相影響」,形容行動似播種,「可能呢一刻大家感覺比較差,好多嘢睇你堅唔堅持到,只要你相信」。

另一取口罩市民陳先生表示支持活動,「今日話晒都係6.12兩周年」。他認為取口罩的舉動是代表「香港人仲喺度,仲未想放棄」,又稱自己無擔心過派口罩活動會有任何危險,但對於香港現今社會狀況感到「好sad,無乜人權、自由,擺個街站都要抹殺,都唔知有乜道理」。

反修例兩年 相關報道:

周庭出獄【短片】

當年今日|明報2019年6月12日即時新聞報道重點

相關字詞﹕逃犯條例 反修例 612兩年 口罩 編輯推介

上 / 下一篇新聞