即時港聞

10.1遊行涉非法集結案 單仲偕:香港、法庭已經變咗 刑期「創紀錄」【短片】 (17:58)

單仲偕:香港、法庭已經變咗(拍攝、剪接:劉澤浩)

前年10月1日,壹傳媒創辦人黎智英、支聯會主席李卓人及秘書蔡耀昌、民陣召集人陳皓桓等10名泛民在港島參與遊行的案件中,今(28日)分別被判囚14至18個月,當中蔡耀昌及單仲偕被判緩刑。單仲偕在庭外表示心情沉重,「香港已經變咗、法庭亦已經變咗」,法庭以18及24個月為量刑起點,形容為「創紀錄的刑期」。蔡耀昌慨嘆「10個被告裏面,今日出返嚟只係得我哋兩個」,感到難過。

單仲偕透露,有不少被告將就刑期上訴,他的律師團隊亦會積極考慮,他說「好難過」,認為追求《基本法》賦予表達的自由,但「後果係咁嚴重,嚴重性喺香港史無前例」。單仲偕原為葵青區議會主席,他將因判刑而被取消資格,他表示「心理上預期咗」,亦獲同事諒解及支持。

10.1遊行涉非法集結案 相關報道:

談還押難耐熱 單仲偕:著內褲睡、一天沖涼一次【短片】

官:被告主張「和理非」惟遊行現非法暴力 即時監禁屬唯一選擇

陳皓桓判刑後高叫「毋忘八九民運、悼念六四」

10被告判囚14至18個月 單仲偕蔡耀昌判緩刑

相關字詞﹕非法集結 單仲偕 蔡耀昌 編輯推介

上 / 下一篇新聞