即時港聞

Emily Online|百校長粉墨登場拍音樂劇電影 《我有個夢》為DSE考生打氣【短片】 (08:32)

中學文憑試(DSE)4月23日開考,考生難免緊張。100名校長為咗幫新型冠狀病毒疫情下應考嘅DSE考生打氣,同舞台劇製作人陳恩碩合作,一齊亮相幕前拍攝迷你音樂劇電影《我有個夢》。有參與嘅校長話,疫情對今屆DSE考生嘅學習同心理都係大挑戰,希望考生無論考成點,都繼續為夢想努力。

喺《我有個夢》入面,有校長諗番自己細個嗰陣想做音樂人,有校長就想做球員,可惜最終因為現實未能達成夢想。不過咁唔代表校長放棄追求夢想喎,佢哋就算做咗校長,都想作吓歌、搞吓足球比賽,一圓當初嘅夢。

今次製作嘅召集人、福建中學附屬學校校長徐區懿華話,今屆DSE考生喺中五同中六呢兩個關鍵學習年份都撞正疫情,令佢哋學習同心理都有重大挑戰。徐校長鼓勵考生,無論DSE成績如何,都可以繼續為夢想奮發,「只要朝着夢想進發,佢能帶你到一個意想不到嘅地方」。有興趣睇呢套音樂劇電影嘅話,可以瀏覽:youtu.be/Avg1TkQo8Gk

相關字詞﹕中學文憑試 文憑試 我有個夢 音樂劇 新型冠狀病毒 新冠肺炎 編輯推介

上 / 下一篇新聞