即時港聞

復活節長假首日 市民蜂擁遊西貢 坑口小巴站現過百人「蛇餅」 (13:15)

復活節及清明節5日連假今日(2日)開始,新型冠狀病毒疫情下市民未能外遊,紛紛到郊區消遣,重拾旅遊的感覺。早上10時半坑口往西貢的小巴站過百人排隊「打蛇餅」,人龍繞了3個圈再出馬路,龍尾至對面馬路往科技大學的小巴站旁。

在坑口往西貢的小巴站,今早10時半過百人排隊,有人排隊中途按捺不住離開,稱「一個鐘都唔知入唔入到去」;有耐心等候的中年男子致電通知朋友會遲到。記者排隊半小時始能上車,不過沿路往西貢方向交通都十分擠塞。

羅先生在西貢一間會所工作,得知今日是連假開始,已預計小巴會大排長龍,提早一個多小時出門,不料今日人流比之前假期更多人,「近排假期都好多,之前紅日同樣時間唔會排到出對面個站」,估計自己會遲到,唯有先通知上司。他估計市民未能外遊旅行,所以湧到西貢遊玩。

徐先生每逢假日都愛到西貢摸蜆和撈魚,他也認為今日比以往假日人流更多,「禮拜日早上少啲人。幾日假期,依家疫情佢哋去唔到其他地方,咪出去玩」。他稱自己有考慮過人多,但仍決定到西貢,「我都唔趕時間,無乜所謂啦」。

其他報道︰裕民坊公共運輸交匯處啟用 港首個空調智能巴士站【短片】 

相關字詞﹕復活節 西貢 復活節長假 編輯推介

上 / 下一篇新聞