即時港聞

5歲女疑受虐亡|繼母微信談及女童右膝潰瘍 友人問需否求醫 繼母:傷口𠵱家嘢,我由細玩到大,無事嘅 (16:00)

5歲女童疑遭生父和繼母長期虐待致死一案,今(26日)於高院續審。庭上披露繼母(次被告)與其丈夫(首被告)及友人的微信對話。3月29日報道:辯方精神科醫生:案發時繼母抑鬱症發作 誤以為女童有意挑釁鬥氣

微信對話節錄如下:

○ 繼母向丈夫投訴女童Z有駁嘴習慣:

丈夫:掌嘴!

繼母:佢(Z)個嘴流晒血咁,費事再打,打腳板底

○ 繼母透露男童X想離家出走:

繼母:放心啦,我會盡力教好佢哋、養大佢哋,首先係阿哥(X)唔可以再話走。我好記仇㗎,佢再話我唔睬佢!我同佢哋傾完計,阿哥講到喊

○ 繼母談及女童Z右膝潰瘍:

繼母:佢(Z)一個星期之後應該行到,真正好返晒,一個月唔知得唔得

友人:其實使唔使睇醫生?

繼母:唔使,表面嘢,我仲搞得掂!等佢慢慢好,就算睇醫生只係一樣,傷口𠵱家嘢,我由細玩到大,無事嘅

○ 繼母向友人提及責打Z:

繼母:我打到佢X街,除咗個頭!

5歲女疑受虐亡 相關報道:

繼母認曾不准兩童出門免外界發現傷勢 曾稱「同佢哋出街影衰晒」

繼母微信稱女童滿身藤條痕「驚打死佢」 生父:打鑊甘,返嚟我再打(3月25日)

繼母認罰女童捱餓3日:我做得唔啱,但我覺得佢對抗緊我 (3月25日) 

繼母自辯「真係攞個心出嚟惜佢哋」 稱女童死前一個月感內疚已沒責打 (3月25日)

繼母自辯認要負最大責任:佢點錯都好只係小朋友,我係大人 (3月24日)

庭上披露生父繼母微信對話節錄 (3月24日)

相關字詞﹕5歲女疑受虐亡 5歲女虐斃案 虐兒 謀殺 編輯推介

上 / 下一篇新聞