即時港聞

5歲女疑受虐亡|繼母認曾不准兩童出門免外界發現傷勢 曾稱「同佢哋出街影衰晒」 (15:42)

5歲女童疑遭生父和繼母長期虐待致死一案,今(26日)於高等法院續審。繼母第三日自辯,接受控方盤問。控方指稱繼母以粗俗下流的用語稱呼女童及其兄長,繼母自言「我有咁講過,但我讀得書少,身邊朋友都係粗口爛舌」。根據繼母與生父的微信對話,繼母曾稱「同佢哋(兩兄妹)出街影衰晒」。控方質疑繼母在案發5個月來一直厭惡兩兄妹,繼母否認說法,但她承認有一段時間不准兩兄妹出門,為免外界發現其傷勢,承認自己行為自私。16:00報道:繼母微信談及女童右膝潰瘍 友人問需否求醫 繼母:傷口𠵱家嘢,我由細玩到大,無事嘅

事主為女童Z及其兄長X,兩童的生父及繼母被控謀殺,繼外婆被控4項殘暴對待兒童罪。控方引述微信對話指出,生父建議繼母向Z「掌嘴」,繼母反映Z的嘴部淌血。繼母坦言當時不應該責打Z,「但佢係嘴唇乾燥裂開,唔係我打到流血」。繼母又稱,其丈夫責打孩子時,她通常不會參與,但曾以表情示意,阻止丈夫繼續打X,「男人打始終大力啲,我會叫D1(首被告)唔好咁」。

X及繼母親生女Y早前供稱,繼母涉以拖鞋打Z的嘴巴,令拖鞋沾有血迹。在控方盤問下,繼母承認曾用拖鞋向Z掌嘴,但強調Z自行搣走唇部皮膚,才令拖鞋染血。至於X形容繼母將Z「打到跌低」,繼母聲稱是Z走路跌跌碰碰。

庭上披露,中三學歷的繼母曾在信息以「條臭x」形容Z。控方指稱繼母以下流用語稱呼兩兄妹,繼母說:「我有咁講過,但我讀得書少,身邊朋友都係粗口爛舌,𠵱個係我哋表達方式。」 惟繼母承認,她不會以粗俗字眼形容其親生女Y,因為Y性格乖巧。

控方亦質疑繼母對兩兄妹懷有恨意,繼母自稱疼愛兩兄妹,「我連新年新衫新褲都準備好,連阿妹2018年9月返小學啲嘢,我都準備好晒」,不過兩兄妹曾向她表達搬家的意願,X揚言要回到嫲嫲舊居,Z表示要到快餐店過夜。聆訊下周一(29日)續。

5歲女疑受虐亡 相關報道:

繼母微信稱女童滿身藤條痕「驚打死佢」 生父:打鑊甘,返嚟我再打(3月25日)

繼母認罰女童捱餓3日:我做得唔啱,但我覺得佢對抗緊我 (3月25日) 

繼母自辯「真係攞個心出嚟惜佢哋」 稱女童死前一個月感內疚已沒責打 (3月25日)

繼母自辯認要負最大責任:佢點錯都好只係小朋友,我係大人 (3月24日)

庭上披露生父繼母微信對話節錄 (3月24日)

相關字詞﹕5歲女疑受虐亡 虐兒 謀殺 編輯推介

上 / 下一篇新聞