即時港聞

5歲女疑受虐亡|繼母微信稱女童滿身藤條痕「驚打死佢」 生父:打鑊甘,返嚟我再打 (19:35)

5歲女童疑遭生父和繼母長期虐待致死,案件今(25日)於高等法院續審【繼母認罰女童捱餓3日:我做得唔啱,但我覺得佢對抗緊我】。庭上繼續披露生父與繼母的微信對話,節錄如下:

○2017年8月,生父指示繼母繼續責打女童Z:

繼母:再打,我驚佢成個星期返唔到學

生父:狠打,打!打到佢驚,唔好理佢

○2017年12月,繼母與生父談及收到Z的生日卡:

繼母:好靚,係阿妹整㗎,佢同老師講媽咪生日,老師教佢整。字係老師字,蛋糕同公仔係佢自己畫

生父:唔怪得啲字唔似佢自己寫

繼母:佢有心,已經好好啦,我好開心

○2017年12月,繼母反映Z滿身傷痕:

繼母:佢(Z)成身藤條痕,綁佢喺廳瞓、綁住喺鐵閘。佢背脊瘀晒、屁股上面腫腫哋,兩隻手有打啲瘀血喺到,衫褲好細細一撻血。我再打,我驚打死佢

生父:打鑊甘,返嚟我再打

○2017年12月,繼母反映Z手掌傷勢:

生父:打完手,再綁手,打腳

繼母:佢隻手仲點打?再打就爛啦!

5歲女疑受虐亡 相關報道:

繼母自辯「真係攞個心出嚟惜佢哋」 稱女童死前一個月感內疚已沒責打 (3月25日)

繼母自辯認要負最大責任:佢點錯都好只係小朋友,我係大人 (3月24日)

微信附和妻責打子女「打得好」 父:倘責怪妻壓力更大 (3月24日)

父認將女兒「飛高高」但沒將頭撞天花板 稱繼女口供「有啲誇大咗」(3月23日)

父認施體罰令「硬頸」女兒聽話 稱妻罰斷糧手法更激烈 談女兒意識模糊落淚 (3月22日)

相關字詞﹕5歲女疑受虐亡 虐兒 謀殺 編輯推介

上 / 下一篇新聞