即時港聞

5歲女疑受虐亡|繼母認罰女童捱餓3日:我做得唔啱,但我覺得佢對抗緊我 (19:28)

5歲女童疑遭生父和繼母長期虐待致死,案件今午(25日)於高等法院續審。繼母繼續自辯,接受控方盤問。繼母承認曾用水淋女童、要女童罰跪和拒絕提供食物。對於女童被罰捱餓3日,繼母說:「我知道我做得唔啱,我唔應該同個小朋友鬥硬頸,但我覺得佢對抗緊我。」19:35報道:繼母微信稱女童滿身藤條痕「驚打死佢」 生父:打鑊甘,返嚟我再打

案中事主為女童Z及其兄長X,兩童的生父及繼母被控謀殺,繼外婆被控4項殘暴對待兒童罪。控方首先要求繼母解釋以藤條責打兩兄妹的原因,繼母重申只想教好小孩,但兩兄妹對她不瞅不睬,「我唔知有咩方法同佢哋溝通」,她感到憤怒,遂用手打兩兄妹的掌心,以及用藤條打他們。控方亦引述生父與繼母2017年8月的微信對話指出,兩兄妹搬入新居後連續4日被責打,繼母形容為「打得好甘」,繼母在庭上承認此事。

有關微信信息顯示,Z捱餓期間被父母綑綁身體,繼母解釋Z曾在家偷食物,又經常抓傷結焦的傷口,綑綁懲罰是想教孩子做好本份。控方聽畢質疑,繼母沒有向Z提供食物,反而責怪Z偷食物,繼母聲稱晚上「有畀落台階大家,會攞杯牛奶同佢傾」,亦曾為罰捱餓的兩兄妹提供蛋糕。

控方表示,繼母要年僅5歲的小女孩捱餓,是否造成一定的身體傷害。惟繼母強調Z和X要捱餓,只因為他們拒絕進食,又表示兩兄妹曾表明「你煮過嘅嘢我唔會食、你煲過嘅水我唔會飲、你洗過嘅衫我唔會著」,他們不肯進食的話,「我都無辦法」。

控方讀出多則信息,顯示生父與繼母討論Z的傷勢,例如「成身藤條痕」和衫褲染血,生父卻回應「返嚟我再打」,繼母承認有相關對話。控方指出,繼母在對話中以「臭x」稱呼Z。聆訊明(26日)續。

5歲女疑受虐亡 相關報道:

繼母自辯「真係攞個心出嚟惜佢哋」 稱女童死前一個月感內疚已沒責打 (3月25日)

繼母自辯認要負最大責任:佢點錯都好只係小朋友,我係大人 (3月24日)

庭上披露生父繼母微信對話節錄 (3月24日)

微信附和妻責打子女「打得好」 父:倘責怪妻壓力更大 (3月24日)

父認將女兒「飛高高」但沒將頭撞天花板 稱繼女口供「有啲誇大咗」(3月23日)

相關字詞﹕5歲女疑受虐亡 5歲女童虐斃案 虐兒 謀殺 編輯推介

上 / 下一篇新聞