即時港聞

5歲女疑受虐亡|繼母與友人WhatsApp:我打到自己驚,佢唔驚我驚 (20:15)

5歲女童遭生父和繼母虐待致死的案件,今(18日)午於高院續審,由辯方盤問精神科醫生廖清蓉。辯方讀出繼母在案發時段的WhatsApp對話紀錄,繼母向友人揚言,女童Z及其兄長X很煩人,「佢哋兩個,我攬都唔想攬,嘢都唔想同佢哋講」。友人稱擔心繼母和女童Z獨處會「打死佢」,繼母回覆「我打到自己驚,佢唔驚我驚」。

庭上披露,繼母(次被告)在Z去世逾一個月前,常向丈夫(首被告)抱怨在家照顧小孩的情況。繼母表明兩兄妹「日日都話知錯,日日都話最後一次機會」,她感到相當疲累,「佢哋唔係打從心底服嘅,再打落去亦都冇意思」。繼母又坦言「我係好嬲好憎佢哋,佢做埋晒啲嘢根本就係同我作對」。丈夫先稍作安撫,及後反問「仲有咩方法?打又打到腫晒,餓又餓到無感覺」。

此外,繼母曾向友人表示「大嗰兩個放學返咗嚟都好啲,一淨返我哋兩個,我就覺得好想死……但我應該唔會再打佢,我打到自己驚,佢唔驚我驚」。聆訊披露,女童Z的兄長X和繼姊Y就讀小學,女童Z年紀最輕,兩人言談間的「佢」是指女童Z。

辯方向廖清蓉讀出上述對話,廖清蓉表示繼母感到無助、受壓,和別人分享感受屬正常反應,但程度未至於患抑鬱症。聆訊明(19日)續。

5歲女疑受虐亡 相關報道:

精神科醫生:繼母案發時沒抑鬱 曾認不欲教師發現事主遭打傷故安排缺課(3月18日)

女童兄長遭班主任質疑說謊 「問佢問題再向繼母求證有出入」(3月17日)

幼稚園教師淚憶女童缺課多日 「愛笑小女孩」住繼外婆家後變寡言 (3月16日)

相關字詞﹕5歲女疑受虐亡 女童虐斃案 編輯推介

上 / 下一篇新聞