即時港聞

封區檢測丨油麻地居民批封區擾民浪費資源 「今晚返嚟再封都唔定」 (09:43)

政府昨晚(4日)在油麻地設「受限區域」,發現一宗初步確診個案。該受限區今晨(5日)7時解封,有市民7時前已在鐵欄外等候進入受限區上班,食環署人員清洗受限區街道,有居民批評政府封區浪費資源,並估計油麻地會再被封區。

居民蔡先生批評,政府封區擾民,「需唔需要封街,嘥咁多資源做所謂清零」,他稱區內多基層,不少人手停口停,政府與其花耗大量人力物力封區,不如將資源直接用作支援市民。他又估計油麻地會再被封區,「今晚返嚟再封街都唔定」。

在受限區內開設士多的林先生說,今早從新聞得知已解封,遂返回士多開舖,士多所在位置兩度被劃入受限區,但因士多早打烊,林先生未有被困。他說首次封區後人流已大減,加上疫情市民消費意欲減少,預計最少損失三成生意,「平時啲人一份報紙、一包煙、一支飲品返工,而家可能直情唔買,淨係買包煙就算,報紙嘢飲慳到就慳」。

相關字詞﹕封區 受限區 疫情 油麻地 編輯推介

上 / 下一篇新聞