即時港聞

Emily Online|由揸Airbus轉落地揸巴士 李車長:fb分享揸巴士經驗 想年輕同事move on (19:30)

新型冠狀病毒疫情全球肆虐,航空業受到重創,航空公司大裁員。任職港龍航空機師近19年嘅Earnest Li(網名),近日喺facebook分享佢由機師落地轉揸巴士嘅經驗,上載過去喺空中工作同依家喺地面工作嘅片段,以及家人探班合照,帖文喺網上瘋傳。

佢喺facebook話,有媒體託朋友或舊同事聯絡佢做訪問,希望佢鼓勵香港人,但佢唔接受訪問,不過就解釋因為見到一啲年輕同事仍然無法走出困境或有心理陰影,先決定將自己去九巴揸巴士嘅經歷喺fb分享,希望年輕嘅同事們、朋友們可以早啲面對現實move on。佢將巴士短片上載fb後,竟然喺兩日內被瘋傳,實屬意料之外。

如果問佢「Airbus captain轉做雙層巴士captain,如何鼓勵香港的年輕人?」、「為local pilot發聲?」,佢謙稱自問資歷有限,現在香港機場每日只有1500人出入境(正常是每日十多萬人),航空業目前嘅環境,其實真係唔需要講太多。Earnest話,進入港龍差不多19年,「非常感恩港龍給了我一個精彩的人生旅程,無論是飛行經驗、財富、機遇…老實講,那些年和我同時期入職的同事們可算是較幸運的一群。現在最大的問題只是不甘心too early to retire。」

佢透露,自己好喜歡看名人傳記,特別是企業家、運動員嘅傳記,「你會發覺,故事裏最精彩的部分,不是他們站在人生最高峰,最成功的時候,而是在他們最低谷的時期,如何面對,如何跌倒再爬起來…才是一本傳記的精華之處」,「今天,大家雖然都處於人生谷底,但這不是我們的錯,我們仍然是最優秀的一群飛機師!所謂『禍兮福之所倚,福兮禍之所伏。』可能數十年後,驀然回首,大家人生最精彩的故事,就是今天!」

相關報道:

國泰裁員港龍停運|CEO鄧健榮:35年港龍品牌完結 屬選無可選、非不得已決定

工會不滿沒讓員工參與決定:無機會與「家人」道別【短片】

相關字詞﹕新型冠狀病毒 疫情 航空 航空業 航空公司 裁員 港龍航空 機師 編輯推介

上 / 下一篇新聞