即時港聞

父涉謀殺3月大女兒 被告案發前拍女兒照片傳妻稱「我同爸B等緊你返嚟」 (14:45)

元朗新田東鎮圍一間村屋兩年前有3個月大女嬰疑遭枕頭和被焗死,女嬰父親否認謀殺罪,案件今(27日)在高等法院續審。控方展示被告妻子案發前一日離家,被告其後透過短訊聯絡對方的紀錄,被告曾拍下女嬰的照片,並向妻子稱「媽咪快啲返嚟,我同爸B等緊你返嚟」。

被告張應輝(現年42歲)被控2018年8月22日在香港謀殺張嘉雯。

女嬰母親兼被告妻子、現年22歲的盧殷童供稱,她曾在酒吧工作及當侍應。她形容夫妻關係「開頭幾好」,惟其後不時因瑣碎事爭吵,她產後亦患上輕微抑鬱症。她又稱,女兒主要由她照顧,被告多「顧住打機」,但也會協助照顧女嬰。

控方其後展示盧殷童與被告於案發前兩日的短訊紀錄,盧殷童曾提及自己打算外出工作,將女兒交給其他人照顧,被告應道「你成日都出去玩,冇湊個女,你出返去做嘢更加唔會理個女」,盧殷童則稱「知唔知我壓力好大」,被告再回應「係你自己揀」。

盧殷童表示,她案發前一日「情緒好差」,遂於凌晨近4時離家前往羅湖,「唔想畀人搵到,返大陸冇人搵到我」,形容女兒和被告當時在家睡覺。她其後在賓館留宿,醒來發現被告曾多次以電話和短訊試圖聯絡她,說她「冇啦啦走咗去」、「今日要同BB覆診」、「究竟發生咩事,噚日仲好地地,有咩唔開心搞成咁」、「做咩要走咗出去」,被告亦曾拍下女兒的照片稱「媽咪快啲返嚟,我同爸B等緊你返嚟」。

盧殷童又稱,曾擔心自己不在家的情況下,被告未能照顧女兒,「但唔會估到先生會咁做……一返嚟BB就死咗」。她一度在庭上哭泣。

相關報道:獨留家女嬰頭蓋枕亡 父否認謀殺 妻難耐照顧壓力離家 被告威脅「你一世後悔」

相關字詞﹕謀殺 殺嬰 編輯推介

上 / 下一篇新聞