即時港聞

Emily Online.施政報告|田北辰稱施政報告為爭取連任政綱 林鄭月娥:你已經害咗我 林健鋒讚特首「叻過超人」【短片】 (12:15)

田北辰稱施政報告爭連任政綱 特首:你害咗我 林健鋒讚特首「叻過超人」(立法會YouTube直播片段 剪接:何采思)

特首林鄭月娥噚日(25日)發表《施政報告》,佢今日(26日)再到立法會出席答問會,一開場就話政府以往有落實議員嘅建議,點名提及工業界吳永嘉、民建聯葛珮帆、經民聯張華峰等,實政圓桌田北辰發言時就好不滿,話希望林鄭月娥下次提下佢嗰名,話佢唔會害林鄭月娥。點知林鄭月娥回應,「其實你已經害咗我,你噚日話份報告係爭取連任,我係冇呢個意圖」。噚日田北辰見記者時話,呢份《施政報告》係林鄭月娥爭取連任嘅政綱,內容大篇幅感謝國家等。

今日田北辰發問時,講機場檢疫問題,點知講來講去都未入正題,最後立法會主席梁君彥提醒佢快啲問,仲話「呢個唔係你發表施政報告嘅場合」,引來哄堂大笑。

林健鋒:特首,你真係仲叻過超人

係呢個剩返主要係建制派議員嘅施政報告答問大會,唔少議員起身發言時都讚林鄭月娥嘅施政報告,經民聯林健鋒亦唔例外,話施政報告內容全面,佢同時提到商界關注同內地開關嘅時間,認為市民要配合政府嘅防疫工作,佢仲同林鄭月娥「真情告白」話:「特首,你真係仲叻過超人,有勇有謀又打得,我哋好支持你,但你一個人做唔做得哂呢?噚日你講到差唔多兩個鐘頭時,喉嚨都沙埋,有好多市民(傳)短訊畀我,好關心、支持你,仲話好惜你。」

施政報告專題:link.mingpao.com/66074.htm

相關字詞﹕施政報告 施政報告2020 特首 林鄭月娥 田北辰 林健鋒 編輯推介

上 / 下一篇新聞