即時港聞

Emily Online|被問參與全民檢測否 張竹君支持但要睇時間 何婉霞:唔方便答 (18:45)

本港今日(28日)新增13宗新型冠狀病毒確診,其中10宗係本地感染。政府今早宣布全民檢測聽日朝早7點起可以網上預約檢測。衛生防護中心傳染病處主任張竹君、醫管局總行政經理(病人安全及風險管理)何婉霞晏晝喺疫情記者會,被問到會唔會參與全民檢測。張醫生講到明支持,但睇吓就唔就到時間,何醫生就話「唔方便答」。

張竹君話,個人嚟講係支持全民檢測,覺得可以幫到搵出隱性患者,而患者家人可以安排檢疫,但佢提到自己喺9月1日開始都要留返喺辦公室應付個案,就到時間會去做,如果唔得佢可能會留深喉唾液樣本。何婉霞就話,醫管局支持計劃,而呢個係個人決定,佢唔方便喺記者會上答喎。

全民檢測 相關報道:

聶德權:個人資料與樣本分開處理 檢測機構只知樣本瓶序號

普及社區檢測計劃預約、檢測程序一覽【附方法及連結】

全民檢測明早7時起網上登記 全港設141個社區檢測中心【附連結】

相關字詞﹕全民檢測 全民檢測地點 全民檢測中心 全民檢測登記 全民檢測方法 全民檢測網上預約 新冠肺炎 編輯推介

上 / 下一篇新聞