即時港聞

男子遭初戀女友踢頭虐待 女友涉傷人等受審 事主:頭痛心更痛 (16:59)

30歲男子前年經「極速約會」(speed dating)覓得初戀,後疑因行房及置業問題,聲稱遭女友虐待,包括以風筒燙私處,案件今(15日)在區域法院續審。

現年39歲的被告麥凱晴(又名麥嘉雯)否認1項襲擊致造成身體傷害,以及4項有意圖傷人罪,即前年5月至8月多次在跑馬地一大廈襲擊現年32歲男子X。

【16:57】辯方指出,被告被指於前年8月25日以風筒燙X私處,但事實是X當時打算與被告行房,但他有勃起阻礙未能戴上安全套,故X親自以風筒吹向私處,「以風筒熱力協助血液循環」,務求有助勃起。X隨即明言「絕對唔同意」,說「依件事冇發生過,正常男性都唔會咁樣做」,並說「如果我有性功能障礙,我相信我會用買咗嘅偉哥,而唔係咁樣去吹自己」。

辯方又指出,X私處的傷勢並非由被告造成,更稱被告得悉X私處受傷後,替他前往藥房買藥膏。X不同意。

另外,X在盤問下透露,被告行房時要求他「(被告)未到高潮之前唔可以嚟(射精)」,惟X未能滿足此要求,使X「每次都好擔心喺佢高潮之前射」,「有幾次滿足唔到佢所以畀佢打」。審訊明(16日)續。

【16:00】男事主X繼續作供,在辯方盤問下透露遭女友踢頭,「除咗頭好痛,我個心更加痛」。X在庭上哭訴「我第一次識女朋友,估唔到識咗個咁嘅人」。X又說,女友曾因置業問題發脾氣,將戒指掉進馬桶,他徒手取回戒指後卻遭女友用鐵櫈打至頭破血流,惟他堅持不分手,乃因「我唔想咁容易放棄依段關係」。

X在辯方盤問下稱本身沒有勃起障礙,惟他承認曾服用壯陽藥「偉哥」,並說「係被告早前認為我冇拍過拖冇性經驗,好快完事,所以游說我去買」,又說被告性需求高,「唔想再因為滿足唔到佢再畀佢打」,「希望買完偉哥之後滿足到佢」,故在網上購入。

辯方又質疑,X在多次受襲後,為何不與被告分手,甚至繼續與被告同住。X解釋,「我唔想咁容易放棄依段關係,我30歲先拍拖,佢係我第一個女朋友」,又說被告曾承諾不再打他,「我抱住佢會改過,佢會對我好嘅心態」,才繼續與被告交往。

相關字詞﹕有意圖傷人 襲擊致造成身體傷害 編輯推介

上 / 下一篇新聞