即時港聞

被勸戴口罩與的士司機爭執 紋身男暗示為警察稱「就燒你架車」 警列糾紛不涉刑事 (21:57)

網上流傳片段,一名身型健碩、手臂有紋身男子,今日(3日)在旺角乘的士時,被的士司機勸喻戴上口罩時與司機爭執,其間男子曾暗示自己是警察,臨離開前更警告「我就燒你架車」。警方未有回應男子是否警務人員,稱案件不涉及刑事成分。

網上流傳一條行車記錄儀(車cam)片段,一名身形健碩的士男乘客和司機爭執,司機質問「你差人呀?知法犯法呀?差人可以咁咩?差人大晒呀?」男乘客本離開車廂,但回頭和司機對罵:「差佬係大晒㗎話畀你聽!」、「你揸的士啦成世,去叫人戴口罩啦!」、「我希望你搵多啲,X你老X,處理身後事」。司機回應「尊重大家」、「網上見」、「車cam影晒」。

男乘客又稱:「嘩,咁你咪好叻囉!你唔去做導演?傻仔來㗎!」、「互相尊重?我點解要尊重你呀?你揸的士咋嘛!你知唔知我做咩㗎?我咪同你講咗囉!」司機回應指出男乘客「啱啱話做警察」,男乘客反問「你話做警察?邊個講架?」司機回答「錄晒啦」,男乘客則稱「差佬係咁講嘢得唔得呀?我係講完無講得唔得?」二人對罵多一回後,男乘客拋下一句「我就燒你架車今日」便離去。

警方回應表示,今午約2時接獲一名32歲姓李的士司機報案,稱兩名乘客於砵蘭街近山東街乘搭其的士,惟其中一名男乘客拒絕按司機要求佩戴口罩,雙方發生糾紛。警員接報到場,兩名男乘客已離開現場,經初步調查,相信案件不涉及刑事成分,案件列作「糾紛」。警方又稱,報案人表示會自行尋求法律意見。

相關字詞﹕的士 的士司機 口罩 警察 編輯推介

上 / 下一篇新聞