即時港聞

【Emily Online】葉太珠海返港接檢疫令 家居隔離14日繼續辦公 (20:26)

政府上月開始實施強制檢疫措施,任何由內地入境香港嘅人都要檢疫14日,行會成員、新民黨主席葉劉淑儀噚日(17日)因為急事去珠海,返港後都簽署衛生署發出嘅強制檢疫令、今日(18日)開始自我居家隔離14日,直至4月1日先會返辦公室工作及出席活動。佢透露自己已經知會行會同立法會,家居檢疫期間會喺家中處理公務,如常工作。

葉太向Emily表示,雖然唔認為自己有感染風險,但都要遵從政府措施,佢話未來14日都要按政府指令,每日量兩次體溫,一旦有徵狀就要即刻通報衛生署,又話喺屋企有好多嘢做喎。至於因咩事去內地,佢就話係私人事,不便透露。

葉太喺facebook慨嘆,途經港珠澳大橋返港期間,發現沿途車輛零星疏落,「市况受疫情影響下變得如此冷清,實在可惜」。但佢強調相信一切經濟、民間活動,只係受疫情壓抑而停擺,疫情過去後不論內地及港澳居民,以至全世界人民,定會恢復頻繁往來,「被壓抑的需求必然會急劇爆發」。

新冠肺炎 相關報道:

美國駐港澳總領事館明起暫停常規簽證服務

澳門今增兩宗新冠肺炎確診個案 均曾經香港乘金巴入境

政府明起或試行向返港者派樣本樽 自行回家留深喉唾液樣本

相關字詞﹕抗疫新階段 新冠肺炎 新冠病毒 新型冠狀病毒肺炎COVID-19 新型冠狀病毒肺炎 新型冠狀病毒疫情 新型冠狀病毒香港 2019冠狀病毒病 葉劉淑儀 強制檢疫 自我隔離 編輯推介

上 / 下一篇新聞