即時港聞

【Emily Online】參加新民黨初選 李梓敬宣布退出自由黨 (22:55)

新民黨黨內初選今日(12日)截止報名,吸引到自由黨李梓敬報名出選新界東,挑戰現任新界東立法會議員容海恩。自由黨已表明,如果李梓敬要參加其他政黨嘅初選,唔該佢先退黨。李梓敬今晚就公告,「今日下晝,做咗一個非常艱難嘅決定,就係退出自由黨」。

李梓敬喺2016年有自由黨榮譽主席田北俊幫手抬轎,曾出選新界東立法會選舉但落敗。佢今晚話,「好感激自由黨領導多年來,對我嘅悉心栽培。今次退黨嘅決定,確係萬般不捨」,又話對自由黨只有感激之情。田北俊對於李梓敬嘅舉措,就話「I don't care」。

新民黨主席葉劉淑儀強調,初選機制唔係為李梓敬度身訂做,亦唔係瞄準自由黨。新民黨初選以新界東嘅競爭較激烈,該黨新界東立法會議員容海恩已報名黨內初選,除咗李梓敬跨黨挑戰,仲有兩個公民力量成員,包括發言人林宇星同廣西南寧市政協委員、社區主任陳志豪亦有報名,容海恩可以話係面對相當大嘅競爭。

相關字詞﹕李梓敬 自由黨 退黨 田北俊 新民黨 初選 葉劉淑儀 容海恩 立法會選舉 新界東 初選 編輯推介

上 / 下一篇新聞