即時港聞

【武漢肺炎】有港人如期赴韓國旅遊 「首爾同香港無分別」 (18:53)

港府今日(25日)清晨6時起對新型冠狀病毒疫情嚴重的韓國「封關」,非香港居民由韓國來港不得入境。多班來往港韓兩地的客機今日取消,小部分如常起飛,預計今晚有4個航班從首爾抵港。有照常赴韓的港人稱,認為「留喺首爾老實講同香港無分別」。

香港機場今日人流稀疏,原定共11個航班出發往首爾,其中5個取消,大部分如常出發的是凌晨航班。大韓航空張貼告示,稱因香港加強檢疫,故取消下午一個前往首爾的航班。

嫁到韓國水原市的港人周小姐稱,丈夫着她「快啲返去,驚遲啲封關返唔到韓國」,因此雖然對疫情感害怕,「日日都睇住個數字係咁上升,但無可奈何家人始終都喺嗰邊」,故照常赴韓。她預期短期內不會返港。

首次前往首爾自由行的陳小姐說,半年前已計劃好旅程,雖然「有啲擔心」但認為疫情主要在大邱市爆發,便如常出發。她認為在首爾或香港無分別,返港後會家居隔離兩星期。

相關字詞﹕武漢肺炎 新型冠狀病毒肺炎COVID-19 武漢肺炎確診個案 武漢肺炎香港 武漢肺炎疫情 新型冠狀病毒 新型冠狀病毒感染 武漢封城 新型冠狀病毒肺炎 武漢 韓國 編輯推介

上 / 下一篇新聞