即時熱點

花劍男團IG直播|單身張家朗「理想型」友善孝順 被取笑眼睛「提子咁大」 (13:15)

港隊「金牌劍神」張家朗人氣飈升,昨晚(4日)在Instagram直播中透露自己是單身,「理想型」條件是友善、乖及孝順。直播由有份出戰今屆東京奧運男子花劍團體賽的吳諾弘發起,隊友張小倫、張家朗其後加入,劍擊「花美男」崔浩然亦在後段加入。4子於直播中解答網民提問,其間互相踢爆或取笑對方,笑料十足。

●張家朗單身 「理想型」條件由吳諾弘代答

提到張家朗的感情狀況,張小倫先踢爆「張家朗有無女朋友?單身一個」張小倫促回答,張家朗說:「咪話無囉,你(張小倫)都講咗我無。」

有網民之後問張家朗的「理想型」,張家朗開初說「無啊,無啲咁嘅嘢」,吳諾弘則代答說「首先一定要咁上下身高,跟住是友善、乖、孝順」,張家朗便稱:「都係嗰啲囉。」張小倫則補充道:「最緊要唔好煩佢,忍得到佢成日飛,唔喺香港。」

●張小倫:張家朗眼「提子咁大」

被問到張家朗眼睛有幾大,張家朗回答說「好細」,張小倫戲言「好似粒提子咁大」,張家朗聞言說:「過分。」

●稱張家朗內斂驚蟲

吳諾弘在直播中踢爆張家朗性格害羞,「內斂啲」,又透露張家朗驚蟲。

●吳諾弘高175厘米 「唔高唔矮可接受」

吳諾弘自言「啲人最多問我幾高」,他稱自己身高175厘米,「大家唔好再話我得160厘米或170厘米……唔算高但不是矮,175厘米可以接受。」

●「童星」吳諾弘拍哭戲靠「諗啲玩具走晒」

張小倫在直播中,叫曾是童星的吳諾弘用最短時間哭,吳諾弘回應稱「唔得,我現在是成熟男子漢」。問他兒時拍戲如何哭?吳諾弘說:「諗啲玩具走晒就哭得出。」

張家朗 相關報道:

男花團賽得第7 港劍收官劍指全運 張家朗喜見東奧成績凝聚港人 自省不因金牌自滿

前隊友讚張家朗蔡俊彥更冷靜成熟

相關字詞﹕東京奧運 奧運 吳諾弘 張小倫 張家朗 崔浩然 編輯推介

上 / 下一篇新聞