即時熱點

動漫節|人流攤位減 Cosplayer : 唏噓咗啲但好過冇【短片】 (08:00)

動漫節人流攤位減 Cosplayer : 唏噓咗啲但好過冇(拍攝及剪接:劉澤浩)

香港動漫電玩節一向是Cosplayer的重點活動,明報電子平台組記者趁昨日(23日)動漫節開幕,訪問了數名Cosplayer,其中陳先生花費數萬元、一身日本武士打扮到場,他稱動漫節因疫情有人流限制,攤位數目亦減少,感覺雖然「唏噓咗啲」,但「好過冇(動漫節)」。

黃小姐則穿了「Re:從零開始的異世界生活」動漫服飾,她稱十分期待動漫節,「始終上年無咗一個活動,自己都係Cosplayer,就會想有個活動畀自己去cosplay自己鐘意嘅角色」。

文、圖、片:劉澤浩

相關報道:動漫節改網上實名抽籤 Cosplayer須戴外科口罩防疫

相關字詞﹕香港動漫電玩節 新型冠狀病毒 疫情 熱門HOTPICK 編輯推介

上 / 下一篇新聞