熱門HOTPICK

即時熱點

上一篇

煲仔飯|認識煲仔飯兩大邪惡點 四招食得健康啲

天氣冷或會更想食熱辣辣煲仔飯,不過煲仔飯有兩大邪惡之處,若果真的想食,可參考本文綜合的營養師意見,四個方法相對食得健康一點。

煲仔飯兩大邪惡之處:

● 高脂高鹽──臘腸和潤腸是煲仔飯熱門之選,不過臘腸含肥豬肉,潤腸含豬潤,兩者皆高脂高鹽,每煲臘味煲仔飯熱量逾1100卡路里。排骨、免治牛肉煲仔飯亦多用肥肉烹煮。

● 飯底多油──米飯會吸收肉類油分,加上廚師為免白飯黏底,會在煲底塗油,增加米飯的脂肪含量。

四招食得健康啲:

1. 選低熱量煲仔飯──較低熱量的煲仔飯選擇有滑蛋牛肉、蒸肉餅、北菇蒸雞,雞肉宜去皮吃,平均每煲熱量約800至900卡路里;黃鱔、白鱔、田雞,平均每煲熱量約700卡路里。注意:以成年人每日需要攝取約2000卡路里計算,這些煲仔飯已佔逾三分之一。鱔及田雞亦可能帶有細菌及寄生蟲,食用時要確保已煮熟。相關報道:鳳爪排骨飯達1100kcal 窩蛋牛肉飯700kcal 營養師教煲仔飯邪惡、健康之選

2. 開心Share──與同行的人分享煲仔飯,再配搭健康食物,有助平衡攝取卡路里。

3. 少吃飯焦──飯焦吸入鍋底的油,宜少吃,甚至不吃飯焦,避免吸取過多油分。

4. 加豉油要節制──配搭煲仔飯的豉油為甜豉油,倘若添加分量過多,容易令身體吸取過量鹽及糖分。

煲仔飯 實用資訊:

煲仔飯「豉油是靈魂」 煲仔飯店主教順時針淋豉油焗30秒【短片】

跟Son姐學做臘味煲仔飯+臘味糯米飯【有片示範】

煲仔飯6食譜

熱門HOTPICK:bit.ly/3FoHZom

相關字詞﹕營養師教路 煲仔飯 編輯推介 熱門HOTPICK

上 / 下一篇新聞