熱門HOTPICK

即時熱點

上一篇

營養師講粉麵|菜底未必低卡路里 致肥配料逐個睇【短片】

菜底未必低卡路里 致肥配料逐個睇(採訪:葉明傑 拍攝及剪輯:丁啟健)

米線底轉菜底,以為卡路里較低?其實湯底、食材才是關鍵。註冊營養師謝詠瑩(Gloria)比較「炸醬墨丸腩肉菜底配麻辣湯」和「魚蛋牛肉豬膶米線配泡椒湯」的熱量及營養,教大家真正的低卡之選。

明報電子平台組訪問註冊營養師謝詠瑩,一連三個周六,教大家攝取優質健康的碳水化合物,又會拆解食澱粉質致肥迷思。上星期教大家揀選麵包營養心得(相關熱點:吞拿魚包、菠蘿包、腸仔包 哪款最高卡路里?【附揀健康麥包貼士】,本文講解湯粉麵的湯底和配料。(相關熱點:營養師講車仔麵|車仔麵選牛筋助增肌補充骨膠原 留意貢丸含肥肉高卡【附麵底卡路里】

採訪:葉明傑 拍攝及剪輯:丁啟健

相關字詞﹕營養師 粉麵 米線 菜底 營養師講粉麵 影片區 編輯推介 熱門HOTPICK

上 / 下一篇新聞