熱門HOTPICK

即時熱點

上一篇

馬拉松跑手「金毛」楊錦鴻患肺癌稱「隨時會離開」 網民洗版祝福 楊:跑步令我人生光譜咁闊

馬拉松跑手楊錦鴻(金毛)上周五(26日)晚在facebook寫下一句「因為肺癌另(令)到心臟開始衰竭跡(迹)象隨時會離開」,其跑友、同事等隨即在社交平台發文祝福,盼奇蹟降臨。金毛今早(28日)透過facebook報平安,「依(𠵱)兩日大家洗版式支持同祝福我真係好感動,原來跑步令到我人生光譜咁闊同有咁多人愛護」。

「金毛銀河系親朋好友集氣會」今晚透過視像形式舉行,各方好友為金毛打氣。留院的金毛透過視像說:「好多謝你哋鼓勵同支持,我收到晒。I Love You,多謝。」

跑手姚潔貞:對上次與你跑步遇到,其實都好似係冇耐嘅事,而你還在跑,現在得悉你嘅病情進展,內心非常不好受……自己做人父母最記掛就係自己小朋友,不過你有個乖乖孝順囡,同支持度爆棚嘅老婆,好有福氣!

藝人胡諾言:記得有一年出席一個慈善跑步分享會,金毛既(嘅)名字由當時開始聽到,之後就跟呢位跑步高手結緣。我吔一齊跑過步,食過早餐,影過相,做訪問。2019年渣馬330pacer有幸跟著你背影而行。我知道奇續(蹟)一定出現。你會好番,繼續你既(嘅)精彩人生。

相關字詞﹕馬拉松跑手 楊錦鴻 金毛 熱門HOTPICK 跑步 跑手 編輯推介

上 / 下一篇新聞