即時港聞

Emily Online︳兩任中大醫學院院長話當年 陳家亮寄語遇困難要反思初心 (18:46)

中文大學醫學院院長陳家亮後日(2月1日)卸任,由同為中大校友嘅趙偉仁接棒。中大醫學院今日喺facebook上載兩人對談片段,趙喺片中憶述當年仲係醫學生時,陳家亮已經喺腸胃科病房帶教,而自己要「被迫」企最後,「因為啲女同學霸晒頭位,個個都話:『嘩!陳家亮醫生好有型呀』」,講笑話自己學嘅嘢一定無女學生咁多。

趙偉仁喺片中形容,同陳家亮關係亦師亦友,又話中大醫學院成立最初10幾年唔夠教授,好多時要靠師兄姊教師弟妹,「你傳畀我,我又傳畀下一代」。陳家亮就形容趙隨和、人見人愛,無論幾咁「三尖八角」嘅人,趙都有辦法相處。

至於兩人最長試過工作幾耐無得休息,陳家亮話實習嗰陣試過on call(當值)96小時,其間加埋只係瞓咗5至6個鐘,形容係「人間地獄」。趙偉仁就話試過30幾個鐘無離開手術室,由朝早8點做到第二日下晝3點,「一日三餐都喺(手術室)裏面,不過無得沖涼。」

陳家亮被問到有咩錦囊畀趙偉仁,佢話每當遇上困難同挑戰,首先要問自己做院長嘅初心,然後選擇較難嘅決定,因為通常都是正確嘅決定。

相關字詞﹕編輯推介 中大醫學院 陳家亮

上 / 下一篇新聞