即時港聞

荃灣聖芳濟部分涉「不尊重」國旗學生復課 有其他學生撐校方處罰:愛國就應該係咁 (16:49)

荃灣聖芳濟中學上周三(5日)舉行升旗禮,14名學生被指「不尊重升旗禮儀式的行為」被校方勒令停課3天。有涉事學生已經復課,但仍不滿校方在證據不足下處分學生;有其他學生支持學校做法,並指「愛國就應該係咁」。

其中一名被罰停課的學生Anthony(化名)本周已復課,他今午向本報稱,事發當天早上與其餘多名同學在雨天操場吃早餐,副校長突然叫他們站起來,令他感到很詫異,他指當時聽不到奏國歌的聲音,「我問咗幾位同學,大部分都指聽不到(奏國歌)」,校方要求學生離校並罰停課3天。Anthony不滿校方未提供證據,「有冇更好處理方法?你應同我講聲邊度有錯,畀證據我,你真係有證據才罰我3天,我就冇乜所謂」。

中四周同學認為學校處分相關同學做法恰當,「絕對支持,愛國就應該係咁」。中二級許同學說,罰停課3天做法不錯,可讓同學反省為何升國旗時還在食早餐。

有家長說,學校今次處理手法太嚴厲,認為不應勒令學生停課,以免學生跟不上學習進度和浪費時間,「小朋友十多歲,係咁㗎啦,我個仔都係咁調皮㗎啦」。他指兒子是該校擔任升旗手,「但阿仔都是冇辦法、被選中才加入做旗手」,又說今年開始留意到學校在校門的電子屏幕加入賀國慶字句,「呢啲政治表態正常嘅,但應該唔好搞到學生,(今次事件)最多警告吓學生咪算,又要罰3日(停課),反感」。

相關字詞﹕編輯推介 升旗 荃灣聖芳濟中學 國旗

上 / 下一篇新聞