即時港聞

父涉姦女脫罪事主疑遭教唆改口供 「細個唔識諗」寧續被強姦不欲母弟委屈 (17:27)

少女約4年前疑遭父親強姦及非禮,她在案件開審前被母親帶往深圳,及後返港作供,改稱性侵一事純屬虛構,父親終脫罪。5名親屬涉指示少女改口供,被控串謀妨礙司法公正等罪,案件今(22日)於高等法院續審。少女表示,叔叔和祖父母教她作供要「順住律師嘅意思講」,以幫助涉案父親,「佢哋話唔幫老豆嘅話,我同阿媽、細佬食咩同住邊,都無人幫到我哋……我寧願自己繼續畀老豆強姦,都唔想媽媽同細佬受委屈」。

5名被告為事主X的父親(44歲)、母親(42歲)、祖母(67歲)、叔叔(39歲)及祖父(65歲)。X表示,她就強姦案作供數日前,母親、叔叔和祖父均在家中討論案件;祖母揚言為了避開升降機的閉路電視,刻意行樓梯上門。其後X被親友帶到公園,叔父提議X作供時要「扮頭痛、扮失憶、扮無知」,甚至假裝律師向她盤問。

控方表示,X作供時表示忘了事發經過,亦承認她為了取得手機,便將染有父親精液的紙巾抹在自己身上,訛稱遭父親強姦。X今午解釋,當時的版本不是事實,因為祖父母和叔叔不斷勸她「幫老豆」,否則會令家庭失去經濟支柱,她才說出另一版本,「我都無得揀,細個唔識諗」。

X坦言,當日作供途中,「已經意識自己有錯誤,無法挽回局面」,只好繼續說謊。她又哽咽反問:「我真係唔明,點解對11歲(X案發時歲數)女仔做咁嘅嘢,仲要講大話?」聆訊明(23日)續。

相關報道:

叫事主濃妝上庭製壞印象 父涉姦女案 親友控妨礙司法

父涉強姦女兒罪脫 事主疑遭教唆改口供:祖母送禮要求庭上詐傻扮懵(7月21日)

父涉姦女脫罪 5人控教唆改口供(7月13日)

相關字詞﹕串謀妨礙司法公正 強姦 非禮 編輯推介

上 / 下一篇新聞