即時港聞

721襲擊案|4被告求情 官:月台「無差別」襲擊案情嚴重 質疑「點解可以做啲咁嘅嘢」 (14:00)

前年7.21元朗白衣人襲擊事件,2人早前承認暴動罪,5人經審訊後被裁定暴動罪及有意圖而傷人等罪罪成,其中4人今(13日)在區域法院求情。法官葉佐文表示,月台發生的襲擊事件是本案最嚴重,形容為「無差別」對待,「人哋都走啦,仲打?」,又認為當日雙方武器不對等,有人手持的雨傘「都扑到爛左」,部分市民「好有勇氣」,又反問「點解可以做啲咁嘅嘢?似乎好似完全喪失理智」。

今進行求情的被告為工程公司東主黃英傑(49歲)、商人林觀良(49歲)、「飛天南」吳偉南(58歲)及機械技工蔡立基(40歲)。另餘下3人將於明天(14日)求情,7月22日判刑。

葉官聽取黃英傑的代表求情後表示,黃英傑在案中角色較輕,本案亦非指控他有出手打人,參閱過其背景報告後,「覺得佢唔係一個壞人」。

另葉官在被告林觀良求情時表示,「月台襲擊係非常嚴重,相比大堂」,當日在車廂內的人都無法離開,如當初不歡迎有人到元朗站「搞事」,此心態未必認同但可以解釋,然而「人地都走啦,仲打?無差別人士,男女老幼困住無得走」,當日雙方武器不對等,有人手持的雨傘「都扑到爛咗」。他形容部分市民「好有勇氣」,但「睇咗好令人傷心」,反問「點解可以做啲咁嘅嘢?似乎好似完全喪失理智」,考慮事件嚴重性將判處較高的刑期。

辯方:吳偉南被物件撃中暈倒 官:可能係做咗壞事有一定報應

代表吳偉南的大狀表示,吳偉南當日曾被物件撃中而暈倒。葉官稱「但(片段中)唔見有嘢打到佢」,如被擊中致暈低,快要斃命,或會覺得他可憐,但欠缺證據支持下,「可能係做咗壞事有一定報應」。

代表蔡立基的大狀表示,蔡立基雖有刑事紀錄,但已多年無犯案。葉官回應道,「唔覺得呢度啲人好壞,嗰晚唔知點解個個失控」,又稱元朗範圍大,在元朗站出現非必然是要前往被告家園附近,「唔排除有人去,但唔清唔楚都咁對待」,直斥為「無差別對待」,又稱「唔係咁容易諗到理由輕判」,但會考慮將刑期同期執行。

721襲擊案 相關報道:

5被告暴動及有意圖而傷人罪成還押至7月22日判刑 僅王志榮罪脫當庭釋放【短片】6月18日)

相關字詞﹕721襲擊案 721元朗 編輯推介

上 / 下一篇新聞