即時港聞

14歲智障童院舍墮斃 護理員否認曾用鞋責打 死者母哭叫「講大話」 (20:50)

14歲中度智障及患自閉症男生,5年前在私營殘疾人士院舍「康橋之家」墮樓身亡,死因研訊今(28日)續。時任院舍護理員作供時否認曾用鞋打男生,代表家屬的大律師問她,是否曾向男生母親揚言「如果佢(男生)曳就打手」,護理員稱「有咁講,但我唔會打」,身在家屬席的男生母親隨即哭起來,並大叫「你講大話,經常打!」,護理員反問「我無打,你有無見過我打佢吖?」,母親哭訴「梗係見唔到啦...」,繼而放聲痛哭,法庭一度休庭讓她平復心情。

時任院舍護理員鍾偉英供稱,她2014年入職康橋之家,負責照顧院友的起居飲食及執房,主要在死者梁子駿所住的3樓工作,形容他平日「比較曳、會搞破壞、大小便都喺牀」。

鍾偉英指出,案發當日早上約8時,梁子駿曾在牀上發脾氣,「大喊話要搵媽咪」,故安撫他「唔好喊,乖啲,媽咪會帶返屋企」,他平靜後便回到牀位睡覺。下午4時準備吃晚飯前,梁子駿曾在牀位前行來行去。直至案發前,鍾偉英一直在3樓工作,至職員羅福云告知她「子駿跌咗落去」才得悉事件,故到其牀位檢查,並在111號房見「窗花全部搣爛咗」。

鍾偉英又憶述當日早上,到院舍樓下送院友時認得一件屬於梁子駿的灰白色衣服掉下來,拾回後便拿去清洗,但由於梁子駿經常扔東西落街,故沒問原因。代表家屬的大律師陳偉彥提問下,鍾偉英同意當時得悉梁子駿在窗邊玩,但由於他平時「成日掟野落去,掟衫掟鞋」,所以「佢嗰邊(的窗)全部用鐵絲網」。

死因裁判官黃偉權遂問「個窿都好大喎?鞋都可以掟?」鍾偉英稱梁子駿入住後才加裝鐵絲網,加裝後他便沒再扔鞋,鐵絲網洞約3乘3厘米。黃官又問如何能扔衫,鍾偉英表示「咁我又唔清楚」,承認未有親眼目睹,但稱「其他院友唔會掟嘢,得佢(梁子駿)一個人會」。

14歲智障童院舍墮斃死因研訊 相關報道:

時任院舍主管認沒開過閉路電視 同意案發日人手不足

精神科醫生:事主表達能力有限未聞有自殺傾向 (4月27日)

母:兒子曾稱被院舍姑娘用拖鞋打 (4月27日)

相關字詞﹕康橋之家 墮樓 死因庭 死因研訊 編輯推介

上 / 下一篇新聞