即時港聞

Emily Online|葉錦龍赴酒店檢疫 民建聯楊學明:入到去生生性性做人 (22:31)

家住西營盤均益大廈嘅中西區區議員葉錦龍(Sam)昨晚(3月31日)要往隔離酒店檢疫,他今(4月1日)喺facebook發帖,批評民建聯楊學明對住佢同埋同車乘客,「狀甚開心地揮手大笑並大聲講『入到去要生生性性做人』」,又話民建聯社區主任劉天正喺隔離大笑,批評兩人做法係侮辱所有要強制檢疫、不幸感染新型冠狀病毒嘅人,包括今次嘅相關住戶,「其心可誅」。

楊學明同Emily解釋,當時因為已經公布隔離安排,但Sam仲喺大堂現場直播,佢有同事勸Sam「有病毒傳染他人就唔好」,Sam反駁「關你咩事」,雙方有啲口角,其後佢就對Sam講入到去生生性性、洗心革面,唔好傳染人,Sam就鬧佢「忠誠的廢物」。

楊學明強調,雖然雙方有口角,但其實佢唔係好開心,自己心情沉重,見到Sam要隔離,都擔心佢有咩事。

相關字詞﹕均益大廈 強制檢疫 葉錦龍 民建聯 楊學明 劉天正 編輯推介

上 / 下一篇新聞