即時港聞

Emily Online|口罩反轉咗戴?陳肇始現場無回應 事後覆「記者會就完先知」【短片】 (21:39)

【21:39更新】本港新型冠狀病毒疫情持續差不多一年,大家都習慣咗出入要戴口罩。食物及衛生局長陳肇始今(8日)就政府進一步收緊防疫措施開記者會,其間有傳媒發現佢疑似將口罩反轉咗戴,問佢係咪戴錯咗,不過陳肇始無回應;到記者會完結,在場記者再一次追問,陳肇始只係行咗去,無作回覆。

睇相所見,陳肇始戴住嘅口罩橡筋帶向外,印喺口罩上嘅英文字母就反轉咗。

食物及衛生局新聞秘書今晚回覆,話陳肇始喺記者會就嚟完結嗰陣先知口罩內外反轉;基於衛生考慮要妥善處理用過嘅口罩,加上記者會就快完,所以無即刻換口罩,而陳肇始離開會場後已盡快妥善處理口罩。

戴口罩貼士:底層吸水 面層防水 戴錯口罩 病菌有「隙」可乘

片段中,於1:15:30及1:21:41陳肇始被問及佢嘅口罩係咪反轉咗戴:

陳肇始 其他報道:

陳肇始:行會通過法例框架 可強制檢測者逗留處所待結果 最長7天

相關字詞﹕陳肇始 口罩 編輯推介

上 / 下一篇新聞